Tabung Firash

Thursday, 4 June 2015

Selamat Datang Bulan Jun

Assalamualaikum semua
Dah hampir seminggu Mei meninggalkan kita
Masuk ke bulan baru pulak
Alhdmullilah masih diberikan kesempatan untuk bercerita

Agak sibuk minggu ni
Disebabkan EKSA
Banyak kerja tertangguh dan banyak kerja yang perlu settlekan cepat
Memang kelam kabut sikit

Tiba bulan Jun
Maknanya??
Ramadhan bakal tiba bukan?
Sudah bersediakan semuanya
Insyaallah

23 comments:

  1. Welcome Jun :) Wah, tak sabar nak sambut puasa..time buat kuih raya jugak..hehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thun ni trpksa batalkn niat buat kuih raya..
      xmenang tangan cik mimie
      heee

      Delete
    2. Xpe, xboleh buat..kita main tunjuk2 je..hikhikhik..

      Delete
    3. hahah tnjuk kt rumah org jela cik mimie oii

      Delete
  2. dah hari ke empat bulan jun dah ayumie =)
    tak saba menanti ramadhan, hutang posa lama dah ganti =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk kene cepat2 langsaikan kak YY heeee

      Delete
  3. Welcome jun ... puasa ganti ada 1hari lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. chiayok2
      alhmdullilah thun lepas xtinggal pose

      Delete
    2. Tahun ni tinggal dah ke...

      Delete
  4. sekejap jer masa berlalu.. lagi dua minggu kita akan berpuasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kn kak.. skjp btl mase berlalu
      1st time puasa bertiga thun ni

      Delete
  5. sekejab je kan awak.. huhuhu tak sabar nak puasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu
      kejap je mase berlalu
      lepas puasa raya pulak

      Delete
  6. saya tak sabar nak puasa..bulan puasa rasa meriah dunia saya..hahhaa..sebab banyak benda boleh buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh banyak nak buat ye
      macam best je
      ayu xtau la tahun ni 1st time berpuasa bertiga

      Delete
  7. Excited nak tunggu ketibaan Ramadhan :)

    ReplyDelete
  8. puasa berteman dah tahun ni. kihkih
    ehhh gedik plak cikna

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhh xpe paham
      nampak sgt kebahgiaan terpancar dari gaya penulisan

      Delete
  9. nampaknya masuk bulan Ramadhan blog akan di abaikan buat sementara waktu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee ala sis jm kalau abaikan blog pon ramai yang lawat

      Delete
  10. Ramadhan sudah tiba...:)
    Alhamdulillah
    Birthday anak pun bulan Jun

    ReplyDelete
  11. welcome jun
    dah masuk tengah bulan pun

    ReplyDelete

Tabung Firash