Tabung Firash

Tuesday, 2 June 2015

Terima Kasih Cik Mimie

Assalamualaikum semua
Semalam sibuk sangat sampai tak sempat nak jenguk atau update blog
Hari ni sibuk dengan EKSA pulak
Tapi kita curik masa sikit
Rasanya dah 3 bulan berturut dapat sijil penghargaan dari Cik Mimie kita ni

Boleh tengok entry Penghargaan Dari Cik Mimie 
Bulan lepas tak sempat nak buat entry untuk awak
Kali ni aku lamsam kan dua-dua ok


Terima kasih cik mimie 
Banyak sebenarnya aku berhutang dengan cik mimie
 Tak tahu nak balas macam mana
Sebab kebanyakkan yang berkaitan dengan blog memang aku cari dia je
Terima kasih cik mimie sebab sentiasa ada masa untuk susahkan diri demi ayu
Kekekeke
Semoga makin murah rezeki, dipercepatkan jodoh dan berbahgia disamping orang tersayang

Sesiapa yang belum mengenali cik mimie sila la berbuat demikian 
Kompom tak menyesal
Terima kasih sudi menjadi rakan maya ayu tau cik mimie
Walaupun masih belum bersua muka
Tapi kita seakan rapat macam dah lama mengenali
Eh jap jap 
Ke ayu yang syok sendiri ni?

Reward untuk aku pada bulan ni dan bulan lepas

 Pengomen tegar bulan April

Pengomen tegar bulan Mei

Jom sesiapa yang inginkan penghargaan sijil macam aku
Kene jadi top komentar dulu

30 comments:

  1. Alhamdulillah...tahniah diucapkan...

    ReplyDelete
  2. hehehe dapat gak.. tahniah Ayu..
    nnt CT nak up mcm Ayu.. dedua skali sbb bulan lepas tak dan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee kene up ct
      igt nak tunggu banyak2 je
      hehehhe

      Delete
  3. wah! siap dapat sijil ye ayumie
    appaun tahniah ye =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak YY pon kene berebut gak kalau nak dptkan sijil
      heeee

      Delete
  4. Sama2 puan Ayu :) eh, mestilah sudi jadi kawan ayu :) nanti kalau ada turun segamat..roger2 la..boleh kita jumpa..hehehe..boleh cik mimie gomol2 di Firash tu..ahak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah ayu akan ke sana jugak cik mimie
      cume tak tahu masanya bile je

      Delete
  5. Tahniah ayu kak ekin pun dpt

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah kak ekin semua tempat ade tau
      jeles sgt
      heeee

      Delete
    2. Hahahahaha... Xpe lps ni kurangkan.BW dah xde dah.kak ekin

      Delete
  6. tahniah ayu, akak dapat jugak sijil2 nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...
      ramai yang ayu knl dapat sijil ni kan

      Delete
  7. Sijil2 cik mimie memang awesome!
    Tahniah, Ayu :)

    ReplyDelete
  8. hihihi
    mmg ke laut klu nk tgk cikna menang top komentar

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha macam ade tnda2 nak jadi top komentar je cikna oii

      Delete
  9. sis JM ada gak terima sijil dari CM ni semuanya cantik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee sis jm mmh boleh kumpul kesemua blogger pny adiah top komentar tauu

      Delete
  10. tahniah2 best dpt sijil sekali 2

    ReplyDelete
  11. tahniah ayu
    akak pun selalu dapat sijil-sijil yang comel dari Cik Mimie ni

    ReplyDelete
  12. tahniah ayu....baby sihat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih arz
      alhamdullilah sihat je

      Delete
  13. cik mimie salu bg sijil,comel je.tp kite tak penah dpat lg

    ReplyDelete

Tabung Firash