Tabung Firash

Wednesday, 17 June 2015

Entry kekurangan Kata - Bila Firash dah Pandai Bermain

Assalamualaikum semua
Tengok gelagat anak mummy ni
Mula saje je letak sebab ingatkan takda respon
Maklumlah orang demam kan


Suka pulak tu
Tapi mummy letak je ye
Takmo ajar sangat
Nanti fengsan mummy awak nampak benda ni nak main je


13 comments:

  1. alolololo...comelnyer dia senyummmmmmmmmmmm....hihihihi

    ReplyDelete
  2. firash suka main tu hihihi comelnya dia

    ReplyDelete
  3. iiiiiiiih ngegemesin banget firash ...lucu :)

    ReplyDelete
  4. best kan tengok gelagat anak2 bila dah makin membesar
    sel-sel otak sedang berkembang gitu :)

    ReplyDelete
  5. Comelnya snyuman dia, suka la tu hhehe

    ReplyDelete
  6. Lepas ni Mommy kena spare duit syiling banyak2..hehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe Ayu kena standby la lepas ni.. skali skala okayla..
    reward untuk diorang.. kalo selalu mmg jadi habit..

    ReplyDelete
  8. ni baru skit ayu.
    akan byk yg dtg lagi tau :)
    apapun, its gonna be interesting...
    motherhood = amazing moments...

    ReplyDelete
  9. eeee, gediknya firash ni
    geram plak tengok dia menyengih tu
    macam nak cubit-cubit ja pipi tu

    ReplyDelete
  10. dah besar Firash..dah pandai jalan nanti mesti mummy akan tambah penat :-)

    ReplyDelete
  11. alahai awat Firash suke buat muke comeiiii.aii geram

    ReplyDelete

Tabung Firash