Tabung Firash

Tuesday, 16 June 2015

Pengantin Baru & Akak Kaki Travel Buat Apa ni?

Assalamualaikum semua
Aishh musim orang mengebom agaknye

Kali ni tengok la serangan tak lain dan tak bukan sis JM kita ni
Sentiasa berkunjungan dengan bertalu-talu tinggalkan jejak beliau
Jom sama2 terjah sis JM
Sentiasa tak lokek dalam membalas kunjungan 
Pasti akan disambut baik punya
Tak kurang hebat jugak pengantin baru kita ni
Amboi-amboi cikna banyaknya masa awak ye sekarang ni
Dah pandai komen secara pukal da ni ye
Jemput lah ke blog Cik Na kesayangan kita ni

 


37 comments:

  1. hehehehhe....JM dtg menyerang dengan bom di jarinye

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula tradmark sis JM tu
      mmg kaki bom pny kan

      Delete
  2. beri peluang orang lain mengebom huhuhu akak down sejak 2mejak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekin dah bom blog sis JM..semput nk publish :-)

      Delete
    2. Hahahaha bom sekali datang lps tu senyap

      Delete
    3. hahah ni semua 1 geng la ni
      geng kaki mengebom tu kan
      hahahah

      Delete
  3. Skli dtg b'talu2 ye.....;-)

    ReplyDelete
  4. Hehe... Ayu pun suka terjah pukal gak kan.. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alalame dah tak terjah kak maria kan
      bz sikit skg nie

      Delete
  5. tu dia banyaknya kena BOM.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. hehehe...sampai 2 orang mengebom ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Sofu...JM dah BOM kan

      Delete
    2. sebenarnya ada lagi
      xlarat dah nk update entry nie
      hehehehe

      Delete
  7. Memg kna bom habis habisan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog Lya pun kena bom kan :-)

      Delete
    2. hahah sape je yang tak pernah kene bom dgn sis JM

      Delete
  8. Blog meletup-letup dah ha..heheheheh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha meletup2 lah dengan kehadiran korang

      Delete
  9. hehehe diorang ni kalo ngebom memang semput dibuatnya..
    mmg tak mampu nak kejar.. meriah sungguh blog kena bom =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..
      sbb dorang ni la makin semngat tauu

      Delete
  10. aida bw ikut masa free.
    sometimes satu-satu.
    kat opis ni bos masuk bilik suka suka ati dia aje kan.
    sometimes pukal jugak.
    baca entry yg terlepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh tula kak aida
      nak bom kene tgk mood
      kene btl2 free
      kalau tak mmg potong je

      Delete
  11. Ayu..sis JM x boleh nk datang terjah hari2 so sekali datang harus lah bawa Bom Atom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mcm tu la ayu
      cume mmg skg bz sgt
      mane yang smpt singgah lalu je

      Delete
  12. Bom atom sedang datang ni hihihi

    ReplyDelete
  13. haha sekali dah bukak,komen pukal le jwb nye kan kak ayu kan? sementare ade mase ni,hehe

    ReplyDelete

Tabung Firash