Tabung Firash

Wednesday, 22 April 2015

Blackout

Assalamaulaikum
Simple je tajuk kan


Malam tadi aku terpaksa tumpang tidur rumah kawan dengan Firash tau
En asben kerja malam pulak

Mujur kawan aku tu ada kat rumah
Bayangkan blok tangga aku je yang takde api
Rumah orang lain ade pulak

Benda pertama aku risao kan stok susu dengan Firash je
Nak taknak terpaksa susahkan kawan aku ni merangkap bakal pengantin awal bulan  nanti
Aish tumpang rumah orang yang nak berkemas tinggal nak pindah ni tau la
Untunglah dari gelap ye dak
Thanx Nad Hashim sayang sudi tumpangkan aku dgn Firash ye


Alhdmullilah la Firash tak meragam tak apa malam tadi
Kalau tak runsing jugak dibuatnya

23 comments:

  1. dia faham atas semua yang berlaku . hehehe

    ReplyDelete
  2. mujur ada kawan dan anak yang memahami..lenanya firash tidur

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula isau jugak kot2 dia rasa tak selesa kan
      alhaamdullilah dia boleh biasakan tempat

      Delete
  3. nasib laa ada tempat nak menumpang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..
      tu nasb gak dia blm kawen lagi
      kalau dah kawen cmne tah kan

      Delete
  4. Replies
    1. alhmdullilah
      isnyaallah cik mimie
      doakan tok firash ye

      Delete
  5. saya pernah juga masa ank kecik tetiba blackout..dia dok diam je..tapi tu la..tangan tak berhenti la berkipas..heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tula mule2 tu dia terjaga jugak
      tapi xde la bunyi
      gelap agaknye
      berpeluh2 firash

      Delete
  6. Replies
    1. tak suka jugak
      kalau waktu siang ok lagi

      Delete
  7. Huhu... Mmg bermasalah blackout... Masa zaman kumpul ebm mmg risau blckout ni... Huhu

    ReplyDelete
  8. paling tak suke blackout. lemas nak tido malam.hehe

    ReplyDelete
  9. blackout dengan anak kecil memang tak best kan
    firash memahami mama dia kena tidor tempat lain dari biasa
    good boy

    ReplyDelete
  10. Dulu akak pun sama la. Tiap kali blackout ja, runsing stok susu damia. Nasib baik tak pernah blackout lama-lama.

    ReplyDelete
  11. Masa musim banjir haritu, seminggu area kawasan akak ni takde elektrik. Alhamdulillah, musim tu sejuk jer. Kalau tak maunya anak-anak buat perangai. Nak lari pun tak boleh, air keliling rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leh bayang keadaan akak.tu masa banjir tu

      Delete
  12. Lenanya tido....hensem boy ni

    ReplyDelete
  13. ala... syiannya.. tapi xpelah, betul juga tu kak.. dari tidur dalam blackout Firash.

    ReplyDelete
  14. Klau black out lgi2 mlm memg parah lgi2 da Ank kecik kan.kecian

    ReplyDelete

Tabung Firash