Tabung Firash

Tuesday, 14 April 2015

Firash Sudah 5 Bulan

Assalamualaikum semua
Alhamdullilah Firash membesar dengan sihat
Sudah pon 5 bulan sebelum aku 25 tahun

Bila dah mula meniarap tidur pon dia nak meniarap kan?

Muka baru bangon tido anak mummy ni

Firash cucuk untuk 5 bulan hari ni
Alhamdullilah semua normal
Berat naik 100gram je
Takmo duduk diam masa kene timbang tu
Nasib baik masa cucuk jadi budak baik

Firash selphi sikit!!
Ceria muka lepas tu kira ok la kan
Takmo demam2 ok sayang
Jadi budak yang kuat



19 comments:

  1. kalau anak lelaki memang berat nak tak banyak kot..kan???anak saya macam tu la..naik sikit je..tapi tak pe la..yang penting dia sihat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh yeke??
      tula sebelum ni naik byk jugak
      terkejut naik sikit
      tp kira normal tu alhmdullilh la

      Delete
  2. kekadang budak dah mula pandai meniarap apa nih berat badan kureng skit naik.. apapun tengok jugak laa.. tak sama antara satu baby dengan baby yang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala yeke kak eyda
      aishh ni baru meniarap..
      blm merangkak lg nie
      berat mcm da xnak naik
      tuan pon nampak kurus
      muke je bambam

      Delete
  3. Mommy Firash oi..dah berapa dah berat firash tu? amboi kemain dia pandai selfie..mesti mommy ajar ni..hehehe.. Jadi budak baik ye baby Firash :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm berat baru 6.9kg rasanye
      lupe da mummy dia nie
      hahahah
      kuat selphi ni
      mummy daddy dulu xde pon nak selphi2 ha

      Delete
  4. Semoga cepat sembuh firash

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk..
      hehhe alhmdullilah sihat dah kak

      Delete
    2. Nape aik tu komen sana yer hahaha

      Delete
  5. pipi ituuuuu sangat diminta untuk digigit hahaha..
    marah mami nanti ehek.. pejam2 celik2 je kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi2...
      sblm ct gigit nyamok dah abis gigit da
      merah2 sbb nyamok je

      Delete
  6. comellah Firash! geramnya tengok >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la dtg umah amy oii
      akk dah byk kali dah g lalu subang tu

      Delete
  7. happy birthday 5 bulan firash...:)

    ReplyDelete
  8. Sejibik muka ayahnya.
    Yang penting beratnya naik ja.

    ReplyDelete

Tabung Firash