Tabung Firash

Wednesday, 8 April 2015

Entry kekurangan Kata - Cakkkk

Assalamualaikum semua
Macam mana hari2 korang
Kalau stress meh tengok budak bambam ni
Kompom korang akan senyum je
Tapi kalau tak senyum nak buat macam mana kan?
 

Ni lah Firash bila kene agah
Alah anak mummy

13 comments:

  1. Hahahaha...comelnya Firash...:)

    ReplyDelete
  2. Firash.... comelnyaa.. hehe.. kasik flying kiss sikit.. muah.. :D

    ReplyDelete
  3. gambar yang kemam mulut tu gerammmm jer tengok.
    hensem boy ni

    ReplyDelete
  4. haishhh firashhh ni suka taw buat aunty yaya rasa nak cubit2 pp diaaaa . alohhh alohhh :*

    ReplyDelete
  5. Alolololo comelnya dia. Pandai senyum pandai gelak!

    ReplyDelete
  6. adus comel.. gigi xdok lagi kan Ayu ? dok renyih hahaha..

    ReplyDelete
  7. arrrrrhhhh..napa firash tu comel sangat..geram la aunty wana tengok..hihi

    ReplyDelete
  8. tomeinya dia tomeinya dia.. bila boleh jumpa ni Firash. geramnya tengok >.<

    ReplyDelete

Tabung Firash