Tabung Firash

Wednesday, 22 April 2015

Entry Kekurangan Kata - Bila Mummy khianat Firash

Assalamaualaikum semua
Mintak semua janganla muntah hijau setiap Rabu ye
Memang aku khaskan EKK untuk setiap gelagat si bambam Firash ni

Ni bile mummy sengaja khianat Firash
sangat comell ok
Anak mummy ni memang suka bila bajunya dibukak
Seksi katanya
Oh My Oh My Bambam


Tengok lah betapa riangnya budak ni

11 comments:

  1. Haha..cepat je dia membesar.

    ReplyDelete
  2. comei betoi si bambam Firash nih..

    ReplyDelete
  3. haha . comeyyy sangat , baby memang mcm tu kak . lagi dibukak baju nya lagi sukaa plus plus :D

    ReplyDelete
  4. Si bulat nih...
    suka lettew...:)

    ReplyDelete
  5. Comelnya dia... abg akak suka baby laki kalau ada ank... akak x kisah ank laki ke perempuan jnji akak dpt beri anak kat dia... terasa diri tak mcm2 belum dikurniakn rezeki lg...

    ReplyDelete
  6. geramnya tengok Firash. comel sepanjang masa. hahhaha

    ReplyDelete
  7. Comelnya dia, sebijik ikut muka ayu

    ReplyDelete

Tabung Firash