Tabung Firash

Thursday, 9 April 2015

Mohamad's Bridal - Pertunangan Adik Ipar

Assalamualaikum semua
Alhamdullilah cikNa kini menjadi tunangan orang
Entry lama terperam disebabkan menunggu entry tuan punya badan 
Tahniah diucapkan adik iparku cikNa sayang

Keputusan balik kelantan last2 minute
Hari yang sama plan dan ambil keputusan kurang 5 minit
Dalam masa sejam kami bersiap

Jam 9 malam bertolak
Pada 4 pagi kami tiba di kampung halaman

Gara-gara gambar ni lah yang buatkan aku sebak kejap
Hasil tangan abah mertua aku yang semangat ni
Mau tak terasa
 
NAK BALIK NAK BALIK!!!
''sayang jom balik kampung'' tiba-tiba
Laki aku pon ha jom la

Sentuhan pelamin tunang
Jangan main2
Dah boleh bukak butik pengantin kan?

Kerjasama dari adik ipar dengan makcik
Cantik kan?

 
Tunangan orang merangkap bakal isteri solehah insyaallah
 
Sapa yang tak kenal cikNa aku ni?
Sape yang masih blur2 je dia adik ipar sebaya aku ni?
Mohon publish entry ni ye cikNa
Wahahahah

Nak tengok sape
Kat SINI
Jangan terkejut ok

22 comments:

  1. siapa tuh.. jap nak terjah tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh dah terjah.. tahniah untuk ana kerana dah menjadi tunangan orang..

      Delete
  2. Tahniah ..wah pelamin buat sendiri ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha cik mimie
      abah mertua yang buat sendiri ha
      pelaminkawen nanti ponbuat sendiri jugak ha

      Delete
  3. Cantiknya hantaran! Tahniah buat si tunangan orang tu :)

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh!!! ayu!! kak wana tak sangat cikna tu adalah blogger farhana mohamad..keciknya dunia ni kan..apapun, tahniah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha dia yang ajar ayu kenal dunia blogger ni kak wana
      hehehe tak perasan la tu ritu ana ade post gambar firash jugak

      Delete
  5. semua tu buat sendiri ? waaah hebat pokcik ehehehe..
    tahniah.. semoga cepat2 kawen nyaa ehehe..

    ReplyDelete
  6. Tahniah... la farhana mohamad adik.ipar ayu ke... keciknya dunia maya... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hheheeh ayu sbb cikna la ayu mule berblog kak ekin

      Delete
    2. Oooo.... idola la ya..hihihi...

      Delete
  7. tahniah untuk adik ipar kak Ayu.. semoga berkekalan ke alam perkahwinan dan sehingga ke Jannah. in shaa ALLAH

    ReplyDelete
  8. tahniah ana...
    abah mertua sgt kreatif
    tahniah semua

    ReplyDelete
  9. Tahniah.
    Kreatif abah mentua ayu.
    Adik ipar ayu pun blogger jugak ye

    ReplyDelete

Tabung Firash