Tabung Firash

Wednesday, 1 April 2015

Entry kekurangan Kata - Nak Marah ke Nak Suka

Assalamualaikum semua
Selamat pagi
Mulakan hari anda dengan senyuman
Jangan jadi macam budak bambam firash sorang ni
Nak senyum ke nak marah?


Apa2 la Firash
Awk tetap comell
Ok jangan muntah darah !!

24 comments:

  1. Firash nak sembang ngan mummy jer.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dengan semua org dia nak nyembang kak

      Delete
    2. kalau akak jumpa nih, mesti nak sembang2 ngan akak jugak.. hehehe..

      Delete
    3. ishh rasa nak cubit jer pipi si Firash nih..

      Delete
  2. Bukan main lagi nak ajak borak ye, Firash.
    Don't worry, Ayu. Nengok Firash tak muntah darah, muntah madu hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh ade ea org muntah madu
      eheheheh

      Delete
    2. ada ke org muntah madu kak Farrah.. baru dengar hari nih.. hehehe..

      Delete
  3. Makin tembam muka firash..geram akak mimie tgk tau :) haha *akak ke aunty? teettt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haip haipp jgn nak perasan pgl akk yee...
      hai aunty mimie

      Delete
  4. muka nk mnta gigit nih.. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaha... ayu mmg da abis geget da
      smpai kesan ase

      Delete
  5. tak kisah la..tapi firash tetap comellll..alo, geramnya tengok dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ayu yg tgk hari2 pon gram kak wana

      Delete
  6. haiyaaaa mana boleh marah.. sejuk hati terus.. adus pipi itu =D onomnom..

    ReplyDelete
  7. Eii comel Sgt taw baby firash ni

    ReplyDelete
  8. Comeynya firash... geram cik ash tengok dia... hihihi

    ReplyDelete
  9. alalalalala.. firash macam nak nangis jee.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  10. ahahah. gambar last tu saya suka... muka macam cousin saya pun ada.

    ReplyDelete
  11. huiiihhh...hero malaya nih....
    geram je tengok dr jauh

    ReplyDelete

Tabung Firash