Tabung Firash

Tuesday, 28 April 2015

Jom Balik Kampung

Assalamualaikum semua
Entry ditengah malam di kampung


Untuk sedia maklum
Kalau ingat entry Pertunangan Adik Ipar aku tu
Cikna aku bakal mendirikan masjid awal bulan depan

Mana yang berdekatan or area kelantan dijemput la
Eh eh suka suki aku je menjemput
Maka tertangguhla sehingga ke hari ni

Maklumlah naik myvi balik kampung
Sakit2 la badan aku ni
Dengan loyanya dengan peningnya
Firash sedap je tido kan

Alhmdullilah selamat sampai kampung
9 jam jugak perjalanan dari klang ke kelantan
Dengan hujan lebat ade banjir kecik dekat bentong

Sepatutnya dari semalam patutnya kitorang sampai
Tapi atas alasan yang tak dapat dielakkan yang akan aku up di lain entry

9 comments:

  1. Alhamdulillah, selamat sampai :) Happy holiday...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..selamat sampai ayu..

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti Ayu
    selamat terima menantu

    ReplyDelete
  4. semoga selamat sampai tujuan mba hehe

    ReplyDelete
  5. lamanya..9 jam..kalau saya sakit pinggan dah..heheh

    ReplyDelete
  6. pehhh.. xpna lagik jejak klantan.. mmg skit pingang la gamaknya. huu

    ReplyDelete

Tabung Firash