Tabung Firash

Friday, 10 April 2015

Perkongsian Jumaat - Biar Kita Tak Hot

Assalamualaikum 
Salam Jumaat


"Biar kita tak "hot" didunia kerana menutu aurat..
Daripada kita "hot"direndam dalam neraka Allah nanti"

Untuk apa cantik dimata orang kalau tak cantik di mata Allah
Peringatan untuk diri sendiri juga 


16 comments:

  1. ya betul tuh Ayu.. biarlah kita tak ikut fesyen semasa, asalkan kita menutup aurat..

    ReplyDelete
  2. Setuju Ayu..x salah kalau nak berfesyen yg pnting mengikut hukum syarak :)

    ReplyDelete
  3. Huhuhu tak mahu hot yang akhir tu..

    ReplyDelete
  4. walaupun cuaca kat dunia hot tapi tak mau la hot kat neraka nun..kat dunia ni pun dan macam mee kena goreng je..hahaha

    ReplyDelete
  5. eh hot jugak apa gaya muslimah.. hehe.

    ReplyDelete
  6. betul tu.. dulu tak mengerti jugak.. tpi sejak makin tua ni..
    kesedaran tu alhamdulillah ada.. x sempurna tapi pelan2 usaha..

    ReplyDelete
  7. Tq kak. Inspirasi untuk saya pakai tudung permanent

    ReplyDelete
  8. tersangatttt betul Siti, alhamdulillah anak2 kaknoor tak payah disuruh bab2 tudung ni diaorang sendiri yg mau bertudung dari kecik syukur diatas kurniaan ALLAH.

    ReplyDelete
  9. http://kampung-kameq.blogspot.com/2015/04/segmen-ucapan-hari-lahir-buat-si-lala.html

    betul tu. Setuju. :)


    ReplyDelete
  10. SEtuju dengan.ayu... nice sharing

    ReplyDelete
  11. hahahhaa. setuju... cuba cakap depan orang pakai hot2 tu berani tak kak? :P

    ReplyDelete

Tabung Firash