Tabung Firash

Tuesday, 28 April 2015

Double Attack Dari Mereka

Assalamuaalikum
bersiaran dari kampung halaman ni

Siapa tak kenal Sofu Hashim & mama3farhanah
Jom terjah dorang

Akak-akak aku ni bom berjemaah ke ape
Berselang seli ni
Terima kasih kak Sofu dan mamafarhana
Sudi ketuk2 pintu umah ayu yang tak seberapa ni
Nak roboh dah rasa






Eh terselit pulak Cik Ash kite ni
Tak puas bom hari tu ke kak Ekin..

Terima kasih semuanya


6 comments:

  1. Wah memg kna boom hbs habisan ni

    ReplyDelete
  2. hahaha.. sama laa hari tuh kena macam ni jugak.. kak JM ngan SS..

    ReplyDelete
  3. Hehehehehe...nasib tak roboh... :)

    ReplyDelete
  4. peh meriah.. skg kite dah xrajin nak bom2 ni. kekeke

    ReplyDelete

Tabung Firash