Tabung Firash

Tuesday, 7 October 2014

En Asben Dulu Dan Sekarang

Assalamualaikum semua
Nak share sikit ni
Dok sibuk2 layan grop whataps famili maksu en asben hantar gamboo lame
Ok serius mmg sangat RARE
Aku suka sebab aku asyik tersengih bile tengok ni



Ha sekali pandang je aku dah boleh cam penangan buah hati jantung aku sorang ni
Korang rase?
Ini lah wajah en asben a.k.a Mohd Fauzuan bin Mohamad
Maksu en asben jumpa mase dok belek2 album lama dekat rumah atok

Sebenarnya banyak dah aku tengok gambar en asben dgn adik2 mase dorang kecik
Lepas majlis bertandang tu abah mertua aku buka album lama
Memang sekali pandang aku dah boleh cam

Tengok gambar2 en asben yang memang sakan posing dengan pelbagai gaya
Alahaiii comell betul mase tu
Opsssss mase kecik je tauu

Entah kenapa
Tapi memang gambar2 en asben menarik perhatian aku betul
Sesape ade rasa macam aku rasa dop?
Kenapa senang sangat nak cam
hahahahahaah (gelak jahat)

40 comments:

  1. Tak berubah pun muka dia. Serupa ja dari kecik sampai besar.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hehehehe...
      igtkan perasaan ayu je cmtu

      Delete
  3. Hihi..muka dari kecik sampai besar sebijik je. Tak berubah2. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehehe..
      senang tak salah org...
      nanti baby pon ikott muke daddy dia

      Delete
  4. hehe btl2.. muka x berubah..eekeke..mesti ayu nak ckp tang telinga kan? hikhik :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheheeh bukan ayu cakap ea kak mila
      tak berubah kan?

      Delete
  5. Sama jer muka.. hehee mamamyja nak anak klu boleh muka hubby. Tp sm ikut kita. Ngeeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa ok ape muke cm mamamyja
      comell je...

      Delete
  6. muka xpernah berubah..senang je nak cam..hihi.. maintain comel untuk akak tu..hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi2...
      xmo puji lebih2 kang kembang semangkuk plak asben akk tu nis...

      Delete
  7. mmg la kamu dpt rase..kitorg xde rse ape2 pon haa
    dah hasben sendirik mmg rse mcm rama2 gituu..apa daaa..hahahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeheh yeke??
      ade je yang dpt rase tu balqis
      dulu2 ade la rama2 skg ni bunyi nyamok je
      hahahaha

      Delete
  8. Eh apa yg akak rasa, kami semua rasa . Aiiiicehhh .. Muka kecik ñgn dah besar ni sama ja . Tua nanti pun mesti muka sama jugak . Teeediaaa kedepan pulak aku bayangkan . hehehe .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ececececeee..
      hehehe mane tau akk sorg je yg rase kan
      hmmm blm bygkn lagi muke tua dia cmne....

      Delete
  9. Muka tak berubah sangat. Tang renungan mata tu sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe renungan mate yg memukau ye kak farrah
      umi kate renungan mate merajok yg mase kecik tu

      Delete
  10. haah.. part mata punya renungan tu mmg sama... tu ea daya penarik die..? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ehhh jap??
      nak igt balik btl ke renungan matanye yg mnjadi penarik
      hehehehehe

      Delete
  11. Boleh cam tak mata tu kot.. Hehe.. Wifey mestilah boleh cam hubby dia.. Kan3? ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela kot kak rosmiza
      kalau org laen pon boleh cam jugak

      Delete
  12. Asslmkm ayu.. Muka suami ayu sama je msa kecik dgn skrng ye.. Tu senang nk cam.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh kan??
      muke adik beradik yg laen payah sikit nak cam

      Delete
  13. Replies
    1. aip aiiiipppp en zumal jgn puji lebih2..
      kang perasan plak cik abg ayu tuuu

      Delete
  14. Hehehe.muka saamma je dari dulu. Ehehe. :)

    ReplyDelete
  15. nak pi cari baliklah gambar lama.. nak compare bahahha nk tengok brubah ke dak ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh jom2...
      pastu up kat entry
      nanti nak cari gambo lame ayu plak

      Delete
  16. Maintain je muka en.asben ye..hehe

    ReplyDelete
  17. Lya pun suka gelak tgk gmbr asben time kecik2 hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh ade geng...
      kalau tgk muke sndiri lak cmne tah

      Delete
  18. eewwww~
    hahaha.
    ensem sangat la ehh.
    jangan tunjuk kat dia yg ramai puji.
    kang hari2 duk dengar dia ulang benda sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. euwuwwwww...
      sape yg ckp hensem tu??
      hahahhaa...
      aha kan??
      nanti mule la kate ade org dok puji2 dia tu kan

      Delete
  19. Sama ja muka. Cuma time kecik tak pegang ular :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hdeheheh kecik2 takde ulooo jinak2 budak/

      Delete

Tabung Firash