Tabung Firash

Monday, 6 October 2014

Menang GA September by Karya Mahirah #1

Assalamualaikum semua
Entri basi beberapa hari 
Baru nak update
Wahahaha

Alhamdullilah tak sangka pulak bertuah aku kali nie
Join GA ke-4 dah boleh menang
Terima kasih kak KM anjurkan segmen ni

Aku join GA awal September lepas
antara senarai peserta yang join
Memang ramai
Tapi tak sangka pulak ade rezeki kat sini



3 4 kali aku dok semak
betul ke betul ke
betul kan??


Hadiah aku disponsor oleh kak JM


Walaupon Rm10 nilainya tetap tinggi tau
Untung2 ade orang nak bagi
Kalau korang p mintak sedekah belum tentu orang nak kasi korang 5 ringgit pon kan?

26 comments:

  1. congrats ayu. bertuahnyaa. ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah. kali ni nadyya tkde rezeki..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhmdullilah
      alaaa asyik nad je yang menang
      kasi can kt org laen lah pulak'hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. alhmdullilahh...
      rezeki mak buyong kott...
      sblm ni mmg tak la nak menang2 cabutan bertuah pon

      Delete
  4. Tahniah Ayu :) Alhamdulillah..rezeki kan :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah ayu menang GA.... :)

    ReplyDelete
  6. meoooow seronoknyaaaa dapat hadiah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane dtg kucing nie??
      hehehe beronok2 dah ni ct oii

      Delete

Tabung Firash