Tabung Firash

Wednesday, 1 October 2014

Biskut Kering & Susu Pekat Manis


Assalamualaikum semua
Dah abis minum petang
Tekak ni tibe2 pulak terasa nak makan biskut kering
Dulu lepak2 petang makan sekut cicah kopi O kawww
Sekarang puasa kopi

Sape geng dgn aku angkat kaki
wahahahh
Sekut kering apit dengan susu pekat manis
nyumnyuuummm

38 comments:

  1. same here! tapi tu dulu la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh tula dulu2 suke sangat..
      tibe2 je terase nak makan..
      tu yang buat tu
      sedap jugak bile lame tak makan

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe yeke??
      yeeeaaaayyy ade geng

      Delete
    2. yehhh! ade geng!
      tp sejak akhir ni kene kurangkn.. sbb asyik migrain je.. layan teh o je.. dnga2 teh o dpt legakn migrain kan..hehe

      Delete
    3. ehh yeke?/
      ayu xleh mnum teh pon
      pernah mnum secawan sbb lame tak mnum
      seharian kembung perut
      teh kan angin...
      mnum teh hijao ok kt nad
      teh2 herba tnpa gula

      Delete
  3. Zumal pun suka makan biskut kering bersama kopi O kaw gitu ^_^

    ReplyDelete
  4. yummmehhh. tapi jangan makan banyak snagat taw. kencing manis nnti. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pon scha..
      makan tok hilangkan rase nak makan tu je...
      byk tu jela makan

      Delete
  5. Sedap tu.. Msa kecik2 suka mkn gitu. Dh mkin bsar xrjin pun buat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe... da besar pon ni baru nak makan mimie..
      sblm ni tak pernah terpikir pon nak buat
      tibe2 je terlintas
      bby yang mngidam kott

      Delete
  6. Replies
    1. ohh tidak la ayuni
      kurangkan manis dalam makanan
      lebihkan dlam senyuman
      cewahhh tak ade la bubuh banyak2 susu tu
      biskut tu pon kan tawar

      Delete
  7. manisnyer, siap letak susu.. hihik, mamamyja suka biskut cicah milo. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak gemar sgt mamamyja ng milo..
      dgn kopi o kaw terbaik
      heheheeh

      Delete
  8. hihi..selalu buat dulu... kadang2 patah2 kan sekut tu.. skrg xberapa rajin nak buat..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe zaman2 kecik mmg fav pon..
      mak smpai marah sbb berterabur sekut tu

      Delete
  9. Replies
    1. sedap la kalau kene dgn tekak kak ros

      Delete
  10. Sedap ni di makan pada bila2 masa kan Ayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe mesti la sedap
      nak2 bile betul2 teringin ni
      ya ampun...

      Delete
  11. alaa xleh geng la..sy xblh mkn kalo letak susu mcm tu.hehe...kalo tabur gula..sy suka!!

    ReplyDelete
  12. hehehe...
    kalau yg gula tu beli trs siap gula la kak mila
    senang kalau tak taburan la gula

    ReplyDelete
  13. saya suka kapit dengan sekaya. Baru cepat kaya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe boleh kaya ke??
      tak pernah try plak sekut kering dengan kaya
      tp kalau roti bakar ng kaya mmg terbaik
      suke lagi kalau pao kaya
      heheheheh

      Delete
  14. Cik Mimie bukan pengemar Kopi..bau pun xboleh..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo tidakkk
      ayu pantang btl lalu dpn2 kafe
      mmg terngiang2 smpai umah
      hehehhe

      Delete
  15. lamanya dah x makan cam ni. T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. kn kn kn???
      zaman kecik je makan
      tula bby trase nak makan kott
      heheeheh

      Delete
    2. stok biskut jarang hadooo. ahhaa. T__T

      Delete
  16. Replies
    1. dap2 sis
      nak2 bile ngidam tu kan...
      heheheh

      Delete
  17. Kak Lya pon suka jugak ...Minum kopi o ngan biskut keringg TERBAIK hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak lya...
      mmg mengimbau kenangan dulu btl
      zaman skrg ni budak2 bkn suka sgt sekut cmni...

      Delete
  18. Replies
    1. Ha tu la tuu... nasib la mngidam bnd yg snng dapat

      Delete

Tabung Firash